logo

آموزش تکنیک تقویت حافظه

آموزش تکنیک تقویت حافظه

تمرین های تقویت حافظه و افزایش هوش چه تاثیری بر عملکرد مغز ما دارد؟

هدف ما از نوشتن این مقاله این است تا به شما کمک کنیم تا بتوانید بهتر از توانمندی های مغزتان استفاده کنید،حافظه را تقویت کرده و ضریب هوشی خود را افزایش دهید.

شما با استفاده از این مقاله،یک ابزار پرورش مغز در اختیار خواهید داشت که این ابزار نه تنها فوق العاده سرگرم کننده است بلکه شما را قادر خواهد ساخت که با ذهن خود کار هایی را انجام دهید که هرگز فکرش را هم نمی کردید.

این آموزش یک سیستم تقویت حافظه ریاضی است که مهارت های شگفت انگیزی را به شما آموزش خواهد داد.بخش های مختلف این آموزش یک مجموعه بهم پیوسته است که برای یک دوره صد روزه برنامه ریزی شده است.

بنابراین مهم است ک تمرین های این مقاله را گام به گام انجام دهید زیرا یادگیری هر مهارت به مهارت های قبلی ارتباط دارد.تکرار تمرینها نیز به نوبه خود بسیار مهم است زیرا هر بار که مهارتی را تمرین می کنید باعث افزایش سرعت و افزایش قدرت تمرکز می گردد.

تا چه زمانی می بایست به این تمرینها ادامه داد؟

انجام تمرین هایی که در این مقاله ذکر شده است،صد روز طول خواهد کشید.البته به این معنا نیست که شما تمرینات خود را بعد از این مدت متوقف کنید.هنگامی که مهارتی را فرا می گیرید،باید آنقدر تمرین و تکرار کنید تا بتوانید آن را سریعتر و بهتر انجام دهید.

 

با اینکار شما ذهن خود را قوی تر می کنید به طوریکه می توانید با انجام ترفند هایی که فرا گرفته اید خانواده و دوستان خود را شگفت زده کنید.ما قصد داریم شما را به یک ماشین حساب سیار تبدیل کنیم.شما به زودی قادر خواهید بود که هر گونه عملیات ریاضی را در ذهن خود انجام دهید.پس خود را آماده کنید در آیندهای نزدیک خود شما از کارهایی که قدر به انجام آن هستید متعجب خواهید شد.
nervous system

سیستم عصبی انسان چگونه کار می کند؟

مغز شما از میلیارد ها سلول عصبی تشکیل شده است که این سلول های عصبی نورون نامیده می شوند.نورون ها نقش اساسی در یادگیری و حافظه شما دارند.محل ارتباط یک نورون با نورون های دیگر سیناپس نام دارد.دانشمندان تحقیقات زیادی بر روی نورون ها انجام داده اند تا ببینید چگونه می توان یادگیری را آسانتر کرد.
 

 

بخشی از نتایج این تحقیقات این بوده که انسان هر چه بیشتر از مغز خود استفاده کند ارتباط بین نورون ها قوی تر شده و اطلاعات را سریعتر دریافت و ارسال می کنند.پس مغز خود را با مطالعه،بازیهای فکری مانند شطرنج و البته با تمرین های تقویت حافظه و افزایش هوش،فعال نگه دارید.

آموزش تکنیک های تقویت حافظه و افزایش هوش در مدرسه به دانش آموزان

همه بچه ها تا سنین نوجوانی به مدرسه می روند و درس های مختلفی را آموزش می بینند.اما شاید بیشترین نیاز آنها این باشد که تکنیک های تقویت حافظه و افزایش هوش را فرا گیرند تا بتوانند در مسیر درست قرار گرفته و از یادگیری لذت ببرند.

 

اگر شما که در حال مطالعه این نوشته هستید یک دانش آموز می باشید بزودی خواهید دید که گرفتن نمره های خوب و شاگرد اول بود فقط برای تعداد خاصی از دانش آموزان نیست.

 

شما هم می توانید بعد از انجام دادن تمرین های این مقاله کار هایی انجام دهید که معلمین و دوستان خود را شگفت زده کنید و حتی برای خود شما نیز باورنکردنی باشد.

 

تمرکز ما در این مقاله آموزشی بر روی حافظه و هوش ریاضی است.درباره انواع دیگر حافظه و هوش در آینده و در مقاله ای دیگر بحث خواهم کرد.پس قبل از شروع احساس خود را نسبت به ریاضیات بنویسید به عنوان مثال می توانید بنویسید من از ریاضیات وحشت دارم و یا بنویسید ریاضی برای من مشکل نیست،من ریاضی را دوست دارم.
نظر شما درباره ریاضی
——————————————————————————————————-

 

حال پس از انجام تمرینات و در پایان دوره آموزشی 100 روزه دوباره نظر شما را خواهم پرسید و می توانید ببینید که احساسات شما چه تغییری کرده است من معتقدم که نظر مثبت و مثبت تری نسبت به ریاضی پیدا خواهید کرد و در مدرسه و درس های خود موفق تر و شادتر می شوید وهمچنین در زندگی.

 

برای حل مسائل ریاضی راهها  و روش های مختلفی وجود دارد.بعضی از این روش ها بسیار جالب،شگفت انگیز و در عین حال ساده هستند.در این بخش شما را با راه ها و روش های حل مربع های جادویی در اندازه های مختلف آشنا می کنم که می تواند برای شما بسیار مهیج و سرگرم کننده باشد.با حل مربع های جادویی قدرت تمرکز و سرعت شما به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد.
مربع جادویی لوشو

افسانه هایی درباره مربع های جادویی

از زمان های قدیم افسانه هایی در باره مربع های جادویی وجود داشته است.در افسانه های چین اینگونه آمده که در 2200 سال قبل از میلاد مسیح،امپراتور چین در کنار دریای زرد لاک پشتی را می بیند که طرحی عجیب و مرموز حاوی اعداد و مربع هایی بر پوست آن وجود داشت.او این طرح را یوشو می نامد.

 

در این طرح علائمی وجود داشت که جمع این علائم در هر سطر و هر ستون و در قطر ها برابر عدد 15 بود.در دوران قدیم تصور می شد که این مربع های جادویی قدرت ماوراءالطبیعه دارند.

 

در آفریقا مربع های جادویی را بر روی مدالها حک می کردند و معتقد بودند که بوسیله آن در برابر صدمات از آنها محافظت می شود.اکنون ما میدانیم که مربع های جادویی در حقیقت جادویی نیستند اما به ما کمک میکنند که ویژگی ها و الگو های اعداد را بشناسیم.

حل مربع های جادویی واقعا مفید است؟

مربع های جادویی،چیزی بیشتر از این است که یک سری از اعداد را در خانه های یک جدول جا دهید.حل این مربع ها چیز های زیادی در باره الگو های مختلف اعداد به شما یاد می دهد.با انجام این تمرین شما توانایی سازماندهی سریع الگو ها را یاد میگیرید که این یک فعالیت فوق العاده برای مغز است.

 

تمرین های خود را حتما با استفاده از یک ساعت انجام دهید و در هر بار تمرین رکورد قبلی خود را بشکنید و به یک ماشین سرعتی حل مربع های جادویی تبدیل شوید.

به کمک نیاز دارید ؟

بخش فروش

به کمک نیاز دارید ؟

بخش پشتیبانی